IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
امنیتخشکیدریاسلامتی

مصرف سوخت جایگزین در بنادر توکیو به یک انگیزه تبدیل می شود


برای هر کشتی که از گاز مایع استفاده می کند یا دارای موتورهای دوگانه سوز با سوخت کم گوگرد است ، از هزینه ورودی صرف نظر می شود.

نقطه: ژاپن برنامه هایی را برای کمک به اهداف خود در سال 2050 برای کربن زدایی توسعه داده است.یکی از این برنامه ها در مورد بنادر یوکوهاما ، کاوازاکی و توکیو صدق می کند ، جایی که برای هر کشتی که از گاز طبیعی مایع (LNG) استفاده می کند یا موتورهای دوگانه سوز با سوخت گوگرد کم کار می کنند ، از هزینه ورود به بندر صرف نظر می شود. 

پس از اتمام اولین سوخت LNG از کشتی به کشتی در اکتبر 2020 ، ژاپن در حال حاضر اولین کشتی خود را با پناهگاه LNG سفارش داده است که هزینه های آن نیز لغو می شود. همچنین انتظار می رود که حامل های جدید خودرو با سوخت LNG از این برنامه استفاده کنند.

برای کشتی های ساحلی بزرگتر از 700 تن ناخالص ، در حال حاضر هزینه ورود به بندر مورد نیاز است ، اما در ابتکار جدید ، هزینه همه کشتی های ساحلی که معیارها را رعایت می کنند ، لغو می شود.  

پس از حمایت از تحقیق و توسعه کشتی های دارای سوخت هیدروژنی ، مقامات همچنین ادعا کرده اند که برنامه معافیت از هزینه برای کشتی هایی که از سوخت هیدروژن استفاده می کنند ، از جمله پیل های سوختی هیدروژنی ، اعمال خواهد شد. در حال حاضر ، یک کشتی از این دست در دست توسعه است. این بخشی از تحقیقات کشور در مورد نسل بعدی سوخت های دریایی است ، اگرچه در حال حاضر این برنامه به سایر سوخت های جایگزین مانند آمونیاک گسترش نمی یابد. 

این طرح از 1 آوریل 2021 آغاز شد و تا پنج سال آینده ادامه خواهد داشت. دولت ژاپن همچنین بنادر دیگر را تشویق می کند تا اقدامات مشابهی را برای انتشار بدون انتشار گازهای گلخانه ای انجام دهند. 

نویسنده: هالی همیلتون

بیشتر بیاموزید نوآوری های تحرک و حمل و نقل |نوآوری های پایداری

7 ژوئن 2021

وب سایت: sumitomocorp.com

تماس با: sumitomocorp.com/fa/jp/info