IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
امنیتخشکیدریاسلامتیفضا

هواپیماهای الکتریکی

EasyJet برای پرواز هواپیماهای الکتریکی طی دهه آینده

علی موریس |28 سپتامبر 20173 نظر

شرکت هواپیمایی بودجه ای انگلیس EasyJet با شرکت آمریکایی رایت الکتریک همکاری کرده و  ناوگان هواپیمایی مجهز به باتری را تولید می کند که می تواند برای پروازهای کوتاه مدت آن استفاده شود.

به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای کربن زدایی تدریجی و کاهش سر و صدای ناشی از عملیات هواپیمایی ، EasyJet امیدوار است که طی دهه آینده جت مسافربری تجاری کاملاً الکتریکی بسازد.

EasyJet و Wright Electric تصور می کنند که هواپیماهای الکتریکی توسط بسته های باتری قابل تعویض تأمین می شوند. یک سیستم پیشرانه الکتریکی توزیع شده ، که قدرت الکتریکی را در موتورهای مشترک با بال تقسیم می کند ، پرواز با مصرف انرژی بیشتر را امکان پذیر می کند.

این هواپیمای الکتریکی می تواند برای پروازهای زیر دو ساعت یا 335 مایل مورد استفاده قرار گیرد که تا 20 درصد از مسیرهای EasyJet را شامل می شود ، از جمله مسافت های کوتاه بریتانیا و اروپا مانند لندن به پاریس و آمستردام و ادینبورگ به بریستول.

هر پرواز کوتاه مدت می تواند طی 20 سال برق باشد

با وعده پروازهای الکتریکی تجاری طی یک دهه آینده ، این شرکت هواپیمایی می گوید که هر پرواز کوتاه کوتاه می تواند در طی 20 سال برق باشد.

این اقدام باعث می شود EasyJet به عنوان اولین شرکت هواپیمایی بزرگ متعهد به توسعه هواپیماهای کاملا برقی باشد.

هدف انتشار EasyBet تا سال 2022 72 گرم است ، که 10 درصد کاهش نسبت به عملکرد امروز و 38 درصد بهبود نسبت به سال 2000 است.

این شرکت هواپیمایی علاوه بر تعهد خود در زمینه توسعه هواپیماهای الکتریکی ، هواپیمای ایرباس A320 Neo را در اوایل سال جاری به ناوگان خود معرفی کرد. هواپیماهای A380 حداکثر 15 درصد صرفه جویی در مصرف سوخت و انتشار CO2 و کاهش میزان صدای 50 درصد در هنگام برخاستن و فرود آمدن دارند.

این شرکت هواپیمایی همچنین یدک کش های هواپیمای برقی و بدون یدک کش جدید را معرفی می کند و اعلام کرده است که طرحی برای آزمایش فناوری سلول سوختی هیدروژن در ماه های آینده اجرا خواهد شد. این تحولات این شرکت هواپیمایی را قادر می سازد تاکسی تاکسی با انتشار صفر برای هواپیماهای خود به کار گیرد.

EasyJet گزارش می دهد که از سال 2000 ، میزان انتشار آن بیش از 31 درصد در هر کیلومتر مسافر کاهش یافته است.

اعلامیه Easyjet آخرین تحول در هواپیماهای برقی است

اعلامیه همکاری رایت الکتریک از EasyJet یک سال هیجان انگیز را برای پیشرفت هواپیماهای الکتریکی دنبال می کند. در ماه آوریل ، لیلیوم ، اولین هواپیمای جت برقی “جهان” که قادر به برخاست و فرود عمودی بود ،  پروازهای آزمایشی را در آلمان با موفقیت به پایان رساند ، در حالی که ایرباس ایده خود را برای یک ماشین الکتریکی پرنده با چرخش چرخان  در نمایشگاه ژنو ارائه داد ، با قصد دارد اواخر امسال آن را آزمایش کند.

علاوه بر این ، شرکت آمریکایی مبتدی کیتی هاوک نمونه اولیه ای از یک وسیله نقلیه الکتریکی را که مانند یک جت اسکی پرنده حرکت می کند ، فاش کرد ، که به گفته او در اواخر سال جاری به بازار می آید ، و گزارش می شود که شرکت هواپیمای بدون سرنشین مسافربری خودمختار دایملر ، ولوکوپتر ، دبی را تصاحب کرده است. اوایل هفته جاری شیخ حمدان بن محمد ولیعهد در یک پرواز 200 متری از طریق شهر امارات.داستان مرتبطپل پریستمن می گوید هواپیماهای الکتریکی و هواپیماهای بدون سرنشین حامل مسافران آینده هستند

سال گذشته ، طراح حمل و نقل پل پریستمن در مصاحبه ای با Dezeen به طور دقیق پیش بینی کرد که هواپیماهای بدون سرنشین الکتریکی به زودی مقیاس می شوند تا تبدیل به هواپیمای برقی شخصی شوند. او به دزین گفت: “من فکر می کنم این واقعاً جالب خواهد شد.” “این می تواند آغاز حمل و نقل شخصی باشد.