IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
جادهخانه

تولید انرژی از نانوایی های صنعتی

نانوایی های مدرن خواستار تولید کارآمد با کیفیت و انعطاف پذیری عالی هستند. نان کامل پخته شده در اجاق گازهای مدرن نیاز به کنترل دقیق موارد زیر دارد:

  • درجه حرارت
  • گردش هوا
  • رطوبت
  • توزیع گرما

برای بهره برداری مطلوب ، اجاق گاز و بنزین نیاز به پیش بینی دودکش کافی دارد و پیش بینی دودکش طبیعی بندرت کافی است.

فشار اتمسفر ، درجه حرارت بیرون ، زمان سال و شرایط باد و هوا همگی بر توانایی دودکش در ایجاد پیش نویس تأثیر می گذارد. اگر شرایط باد و هوا ضعیف باشد ، کنترل اجاق گاز با استفاده از انرژی بیشتری جبران می شود. متأسفانه این جبران خسارت منجر به نتایج ناهموار و نامطلوب تولید خواهد شد.

سیستم پنکه دودکش Eximraft Chimney-draft-Graph-UKAn پیش نویس دودکش را به سطح مورد نیاز تنظیم می کند و کنترل فن دودکش باعث حفظ این سطح خواهد شد. نتیجه فر اجاق گاز است که بدون در نظر گرفتن عوامل بیرونی همیشه با کارآمدترین روش کار می کند.

بازیابی حرارت از دودکش ها

در بسیاری از نانوایی ها و سایر صنایع ، گاز دودکش ها به طور مستقیم از دودکش خارج می شود ، گرچه گاز دودکش ها مقادیر زیادی انرژی دارند. با استفاده از یک راه حل بازیابی گرما exodraft ، این انرژی اضافی می تواند برای گرم کردن جمع آوری و استفاده مجدد شود ، در نتیجه موجب صرفه جویی در هزینه و محافظت از محیط زیست می شود.

exodraft یک واحد بازیابی گرما هوا و آب جمع و جور با عملکرد بای پس یکپارچه است ، که به طور ویژه برای جذب انرژی از گاز دودکش داغ طراحی شده است.

قلب واحد مبدل حرارتی واقعی است که از گرمای حاصل از گاز دودکش در حال عبور به روش کارآمد استفاده می کند. انرژی حرارتی اضافی که نمی توان از آن استفاده کرد ، به طور خودکار در اطراف مبدل حرارتی از طریق عملکرد بای پس سیستم به گردش در می آید.

به لطف کنترلر EHC20 که کنترل میراگر بای پسران ، پمپ گرمایش مرکزی و شیرهای اختلاط را کنترل می کند ، کل سیستم آسان و شهودی است. این تضمین می کند که گردش فقط در صورت لزوم اتفاق می افتد.


برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید