IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
جادهخانهسلامتی

راه حلهای کامل هوشمند برای بازیابی گرما از گاز دودکش ها


گازهای دودکش از توربین های گازی ، دیگهای بخار و ژنراتورهای احتراق به بیرون تخلیه می شود و در بسیاری از کارخانه های صنعتی استفاده نشده است. اما این ذخایر انرژی تلف شده در بیشتر موارد با بازیابی حرارت از گاز دودکش ها قابل استفاده است.

به عنوان مثال ، با انتقال انرژی حرارتی جریان گاز دودکش ، می توان یک واسطه دوم از هم جدا شده فضایی را گرم کرد و یا سایر قسمت های تولید را گرم کرد. این سیستم همچنین می تواند برای گرم کردن منابع گرمایشی دیگر ، مانند آب خدمات ، و به روشی بدون عارضه استفاده شود.

راه حلهای کامل هوشمند برای بازیابی گرما از گاز دودکش ها

برای اطمینان از وجود انرژی در صورت وجود گرما یا عدم وجود گرمای زباله از گازهای دودکش ، بازیابی گرما در یک سیستم ترکیبی مؤثر است. با ترکیبی از مبدلهای حرارتی جریان اگزوز و بازیابی گرما از گازهای زاید ، که انرژی استخراج شده خود را به طور موقت در مخزن بافر ذخیره می کند ، خروجی کامل گرما در همه زمان ها در دسترس است.

به عنوان مثال ، فرایندهای تولید را می توان با اطمینان پشتیبانی کرد و یا می توان فضای اتاق را در یک سطح یکنواخت نگه داشت.

با این وجود ، با تکنولوژی امروزی ، برعکس دقیقی حاصل می شود. کولرهای هوا گرمای به دست آمده را به محیط خنک کننده منتقل می کنند. سپس سیستم تهویه مطبوع کار می کند و بنابراین دمای مطبوع در اتاق ها ، به عنوان مثال در تابستان ، بدون مصرف انرژی اولیه اضافی را تضمین می کند.

راه حل های خارج از کشور می تواند نیاز شرکت شما به انرژی اولیه گران قیمت را تا 16٪ کاهش دهد. به خصوص در صنایعی که تقاضای انرژی بالایی دارند می توان صرفه جویی عظیمی انجام داد.

عملکرد بازیافت حرارت از گاز دودکش

مبدل حرارتی گاز دودکش درجه حرارت جریان گاز دودکش را کاهش می دهد. انرژی حاصل می تواند تقریباً بدون از دست دادن با درجه بالایی از بازده استفاده شود. این امکانات فقط به استفاده برای گرم کردن یا گرم کردن آب گرم خانگی محدود نمی شود.

حتی فرآیندهای تولیدی که نیاز به درجه حرارت بالا دارند از این طریق پشتیبانی می شوند. در بسیاری از موارد ، انرژی حرارتی به اندازه کافی بالا است که می تواند سیستم های گرمایش پیچیده موجود را جایگزین کند. به طور کلی می توان از یک مبدل حرارتی یک دودکش برای همه گازهای دودکش قابل تصور استفاده کرد. بنابراین فرقی نمی کند نفت ، گاز یا آتش باز سوزانده شود.

بسته به میزان آلودگی گاز دودکش موجود ، Exodraft راه حل های مختلفی را ارائه می دهد که می تواند حتی با وجود آلاینده های درشت در جریان مواد ، به درجه راندمان بالایی برسد.

طراحی پیشرفته با دهانه خدمات امکان تمیز کردن آسان و مؤثر را فراهم می آورد. اگر یک توقف کامل سیستم نامطلوب باشد ، یک راه حل نیز برای این کار وجود دارد. یک کاست تعویض فقط در چند مرحله می تواند به سرعت و به راحتی نصب شود.

اختلاف دما زیاد به لطف مواد با کیفیت بالا

بازیابی حرارت از گاز دودکش ها در صورت وجود اختلاف درجه حرارت زیاد ، مؤثر است. مواد پیشرفته در ترکیب با پوشش های پیشرفته ، انرژی های حرارتی عظیمی را می دهند.

به عنوان مثال ، می توان گازهای دودکش ناشی از توربین های گازی را با درجه کارایی بسیار بالایی تبدیل کرد. exodraft راه حلهای انفرادی با ماندگاری طولانی ارائه می دهد.

بنابراین مهم نیست که در کجا و چگونه می خواهید از گرمای زباله برای تولید انرژی استفاده کنید ، راه حل های ویژه از exodraft ، متناسب با نیازهای فردی ، همیشه بالاترین بازده را با حداقل شدت نگهداری ارائه می دهد.

با توجه به طیف گسترده ای از مواد و طرح ها ، طیف گسترده ای از طرح های مبدل حرارتی در دسترس است. نمونه های مبدل حرارتی لوله های ریز ، ساده یا ریز دار هستند. کلاسیک بخاریهای هوا هستند – متداولترین طراحی. آنها برای گرم کردن هوا یا سایر گازها برای استفاده های بعدی ، به عنوان مثال برای هوای داخلی استفاده می شوند.

بازیافت حرارت از گاز دودکش ها در عمل

با توجه به افزایش مداوم قیمت انرژی و مقررات سختگیرانه تر گازهای دودکش ، بازیابی انرژی از شرکت های مدرن دیگر گزینه ای نیست.

صرفه جویی حداکثر 16٪ در انرژی اولیه مورد نیاز باعث می شود تا شرکت شما در برابر نوسانات غیر منتظره قیمت در بازار انرژی مقاوم باشد و میزان انتشار CO2 را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با رفع نیاز به بخاری برای فرآیندهای تولیدی خود شرکت می توانید هزینه های اضافی را به طور مستقیم ذخیره کنید.

تجربه نشان داده است که با یک راه حل هوشمندانه از exodraft ، بازده سرمایه گذاری ، یعنی نقطه ای که سرمایه گذاری برای خودش می پردازد ، پس از 2 سال دیگر در حال حاضر حاصل می شود. با توجه به مبدل های حرارتی کم مصرف ، پس انداز انرژی نیز می تواند مدت زیادی پس از این نقطه پیش بینی شود.

علاوه بر این ، این فناوری همچنین باعث انتشار گازهای گلخانه ای می شود ، زیرا می توان گازهای دودکش را تا حدی تمیز کرد. میعانات معمولاً به عنوان فاضلاب بدون فیلتر تخلیه می شوند. این برای محیط زیست مفید است و در فرآیندهای تولید انرژی با انرژی صرفه جویی بیشتری می کند.

امروزه هنگام بازیابی گرما از گازهای دودکش محدودیتی وجود ندارد. در حال حاضر راه حلهای جهانی برای بسیاری از مناطق و برنامه ها وجود دارد. ما اطمینان حاصل می کنیم که از فن آوری متناسب با شغل و استفاده شما بهره مند شده اید. ما با شما موافقت خواهیم کرد که چه دستگاه هایی در شرایط شما ضروری هستند تا بتوانید حداکثر بازیابی گرما را تولید کنید.

برای اینکه مبدل های حرارتی گاز دودکش اگزودشنود حتی سخت ترین شرایط را برآورده کند ، آنها با بهترین مواد برای هدف مناسب تولید می شوند.

اگر هنوز مشکلی یا سؤالی وجود داشته باشد ، exodraft یک شریک صالحی است که می تواند به سالها تجربه در صنعت و با فناوری نگاه کند.

شریک زندگی شما برای بازیابی گرما: همه چیز از یک منبع واحد

بسیاری از شرکت ها در حال حاضر به راه حل های سیستم از exodraft اعتماد می کنند . صنایعی مانند پردازش فلز و پلاستیک یا صنایع غذایی از مبدلهای حرارتی گاز دودکش با کیفیت بالا و راه حلهای کامل از exodraft استفاده می کنند . با ما همه چیز را از یک منبع دریافت می کنید و همیشه می دانید شخص مخاطب شما کیست.

ما در خارج از کشور متخصص در زمینه بازیابی گرما هستیم و فناوری ها و الزامات مختلف را می شناسیم. اما مهمتر از همه ، با تمام تجربیات ما ، ما دقیقاً می دانیم چه چیزی شما و تجارت شما را به دورترین فاصله می برد.


برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید