IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
سلامتی

شبیه ساز آموزش جراحی قلب Super BEAT

شبیه ساز آموزش جراحی قلب Super BEAT

KIYOSU، ژاپن – ( WIRE کسب و کار ) – تویودا Gosei شرکت، آموزشی ویبولیتین و EBM شرکت 1 نمونه اولیه یک “سوپر ضرب و شتم” شبیه ساز آموزش جراحی است که می تواند ضرب و شتم از قلب با دقت فوق العاده با استفاده از E-لاستیکی، تولید را توسعه داده اند 2 یک ماهیچه مصنوعی که با برق کار می کند.

هرچه جراحی های پزشکی پیچیده تر می شوند ، اطمینان از اهمیت روزافزون ایمنی بیشتر می شود. در تخصص هایی مانند جراحی قلب و عروق ، آموزش استفاده از شبیه ساز ها اجباری می شود و تقاضا برای شبیه ساز های آموزش جراحی به سرعت در حال رشد است. Toyoda Gosei و EBM در نوامبر سال 2017 برای توسعه و ترویج یک شبیه ساز که به جراحان کمک می کند تا مهارت های جراحی خود را به طور موثر بهبود دهند ، همکاری خود را آغاز کردند.

در شبیه ساز فعلی BEAT EBM ، حرکت قلب با استفاده از یک آلیاژ حافظه شکل که با گرم شدن 3 منبسط شده و منقبض می شود ، شبیه سازی می شود . نسخه نهایی Super BEAT این شبیه ساز از e-Rubber استفاده می کند که در پاسخ به روشن و خاموش شدن برق ، سریعاً منبسط می شود و منعقد می شود. تنظیم حرکت خوب نیز ممکن است برای تقلید از حالت هایی مانند الگوهای ضربان قلب پیچیده به دلیل آریتمی یا ضربان قلب سریع کودکان ، امکان تولید مثل محیطی نزدیک به عمل جراحی واقعی را فراهم کند.

حدود 20 جراح قلب در 30 ژوئن در کارگاهی در مرکز آموزش جراحی EBM FIST در شهر فوکوشیما ، فوکوشیما ، ژاپن شرکت کردند. آموزش شبیه ساز جراحی بای پس عروق کرونر با استفاده از Super BEAT در این کارگاه انجام شد. استاد هیتوشی یوکویاما از دانشگاه پزشکی فوکوشیما این تمرین شبیه ساز را انجام داد و از Super BEAT بسیار تحت تأثیر قرار گرفت.

Toyoda Gosei و EBM قصد دارند فروش Super BEAT را در پاییز سال 2019 آغاز کنند و در تلاشند تا عملکرد آن را بیشتر بهبود بخشد.

 
1 EBM یک استارتاپ دانشگاهی است که در سال 2006 تاسیس شده است و در زمینه آموزش شبیه ساز و ایجاد سیستم برای بازارهای داخلی ژاپن و خارج از کشور ، بطور عمده در زمینه جراحی قلب نقش دارد. دو محصول اصلی آنها ، شبیه سازهای آموزش جراحی بای پس عروق کرونر BEAT و YOUCAN ، در حدود 70٪ بیمارستانهای جراحی قلب و عروق در ژاپن مورد استفاده قرار می گیرند. این شبیه سازها همچنین در ایالات متحده ، اروپا و کشورهای آسیایی فروخته می شوند. با هدف استانداردسازی بین المللی آموزش تکنیک جراحی ، EMS محصولاتی را بر اساس سیستم همکاری نزدیک با پزشکان از جنبه های تجهیزات و شیوه ها با محوریت مرکز آموزش جراحی “FIST” تولید می کند.
2لاستیک نسل بعدی که با برق و نیروی مکانیکی کار می کند. Toyoda Gosei با پشتیبانی سازمان جدید انرژی و فناوری توسعه صنعتی در ژاپن ، این ماده را برای تجاری سازی به عنوان محرک های نرم و سنسورهای نرم تولید می کند. با استفاده از یک ماده supramolecular (Slide Ring Material) به عملکردی با دوام بالا و از دست دادن کم (از دست دادن هیسترزیس کم) دست می یابیم که با محرک های دی الکتریک معمولی دشوار است.
3آلیاژ حافظه شکل ماده ای است که می تواند هنگام گرم شدن تغییر شکل داده و هنگام خنک شدن شکل اصلی خود را بازیابی کند.
 

درباره Toyoda Gosei

Toyoda Gosei در سال 1949 تأسیس و مقر آن در كیوسو ، بخشدار Aichi ، ژاپن است و یك پیشرو در زمینه تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی خودرو است. امروزه گروه Toyoda Gosei انواع محصولات با کیفیت بالا و بین المللی را در اختیار شما قرار می دهد و دارای شبکه ای تقریباً 100 کارخانه و دفتر در 18 کشور و منطقه است. Toyoda Gosei از طریق سیستم عرضه جهانی انعطاف پذیر و یکپارچه و فناوری های پیشرو ، قصد دارد تا به عنوان یک شرکت جهانی رشد کند که انعطاف پذیر و سریع در محیط کسب و کار در حال تغییر چشمگیر عمل می کند و بالاترین سطح رضایت را به مشتریان در سراسر جهان از طریق ایمنی ، راحتی ، و همچنین ارائه می دهد. -بدن و محیط زیست

مخاطب

تویودا Gosei شرکت، آموزشی ویبولیتین
Takatomo آبه
inquiry@mail.toyoda-gosei.co.jp


برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید