IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
امنیتخشکیسلامتی

گوشت پرورشی ممکن است تا سال 2023 در قفسه سوپرمارکت های انگلستان قرار گیرد


این گوشت اصلاح ژنتیکی ندارد و با تکثیر سلولهای حیوانات پرورش یافته ارگانیک ایجاد می شود

نقطه ای:  Ivy Farm Technologies در حال توسعه گوشت گاو و گوشت خوک آزمایشگاهی است تا بتواند محصولات خود را تا سال 2023 برای خرده فروشی در دسترس داشته باشد. شرکت مستقر در دانشگاه آکسفورد در سال 2019 توسط دو فارغ التحصیل راه اندازی شد. بدنبال گوشت های سالم بدون افزودنی یا مواد نگهدارنده و بدون به دلیل مشارکت در آسیب های زیست محیطی ، بنیانگذاران تصمیم گرفتند خودشان را ایجاد کنند. با ثبت اختراعات در 12 کشور جهان ، این شرکت قصد دارد سوسیس خوک ، برگر گاو Angus و کوفته Wagyu را به عنوان اولین گزینه ارائه دهد.  

این گوشت اصلاح ژنتیکی ندارد و با تکثیر سلولهای حیوانات پرورش یافته ارگانیک ایجاد می شود. برنامه های راه اندازی این شرکت با مجوز فناوری آن برای فروش به سایر مشاغل و به دنبال آن فروش به تولیدکنندگان مواد غذایی از ماهیچه و چربی پرورش یافته آغاز می شود.  

تا سال 2022 ، این سازمان امیدوار است که قبل از شروع عرضه گوشت خرده فروشان تجاری در سال 2023 ، یک رستوران در محل خود افتتاح کند. دانشگاه آکسفورد به این تجارت کمک مالی کرد و بخشی از هیئت مدیره است. 

اسپرینگ وایس علاوه بر مشاهده انواع محصولات پرورشی ، از جمله چوب ، راههای بیشتری برای بازیافت می بیند ، و به طریقی که منجر به محصول نهایی با کیفیت قابل توجه می شود ، مانند  چرم بازیافت شده  که ظاهر اصلی را دارد.  

نویسنده: کیلی خوری

20 جولای 2021

ایمیل: info@ivy.farm

وب سایت: ivy.farm