IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
اداره

7 بهترین برنامه ردیاب هزینه برای بارگیری در سال 2020


هر مشاغل صرف نظر از اندازه و نوع آن ، برای اداره نیاز به سرمایه دارد. این پول فقط برای انجام کارهای طولانی مدت بلکه برای نیازهای روزمره تجاری نیز لازم نیست. به عنوان مثال ، یک رستوران ممکن است روزانه به مبلغ مشخصی پول برای پرداخت اجناس نیاز داشته باشد. به همین ترتیب ، به کارمندان نیز باید ماهانه پرداخت شود.

با توجه به اینکه پول برای کار در هر مشاغل ضروری است ، پیگیری ورود و خروج پول نقد ضروری است.

برنامه های بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند تا هزینه های انجام شده توسط شغل خود را حفظ کنید. اینها شامل بسیاری از ویژگیها از جمله تولید خودکار فاکتورها از رسیدها و بازپرداختهای مستقیم به کارمندان است.

در اینجا به جمع بندی بهترین برنامه های ردیاب هزینه کسب و کار می پردازیم. در مورد ویژگی هایی که ارائه می دهند بخوانید و بدانید کدام یک برای شما بهترین است.

بهترین موارد کلی: Expensify

گسترش

با داشتن طیف گسترده ای از ویژگی ها و قابلیت های اتوماسیون گسترده ، Expensify به راحتی بهترین برنامه ردیاب هزینه ای است که می توانید برای تجارت خود استفاده کنید. به سختی جای تعجب ندارد که مورد تأیید سازمان هایی مانند AICPA باشد.

از مدیریت گزارش هزینه تا ردیابی رسیدها ، Expensify می تواند همه چیز را انجام دهد. فناوری SmartScan با ثبت اختراع آن ، ورود داده دستی را از بین می برد و ردیابی رسیدها را حتی در حال حرکت بسیار ساده می کند. این برنامه به طور خودکار می تواند ضبط ، گزارش و ارسال هزینه برای تولید گزارش در زمان واقعی. به سادگی می توانید تصویری از رسید را ضبط کرده و جزئیاتی از قبیل بازرگان ، تاریخ و قیمت به طور خودکار برای بازپرداخت سریعتر کدگذاری می شوند. برای سفرهای آتی ، پروازهای با تأخیر و غیره ، اطلاعیه های سفر در زمان واقعی دریافت می کنید و هرگونه تغییر در برنامه سفر مستقیماً به دستگاه تلفن همراه شما ارسال می شود. ردیابی مسافت پیموده شده نیز در ترکیب قرار دارد.

Expensify از آشتی کارت شرکتها ، بازپرداخت مستقیم واریز روز و عملکرد روزانه پشتیبانی می کند. همچنین دارای ادغام حسابداری با خدماتی مانند QuickBooks ، Xero و NetSuite است.

دونده ، بهترین ها: هزینه Zoho

هزینه Zoho

ابزارهای تجاری و راه حلهای فناوری اطلاعات Zoho از بهترین موارد موجود در بازار هستند و هزینه Zoho نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر می خواهید یک راه حل مدیریت هزینه باشد که امکان ردیابی هزینه ها و مصوبات سریع را فراهم کند ، هزینه Zoho دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

با استفاده از هزینه Zoho ، می توانید به راحتی نسخه های دیجیتال از رسیدها را ذخیره کرده و هزینه های آنها را در هنگام وقوع ضبط کنید. برنامه به شما امکان می دهد رسیدها را به گزارشها پین کنید ، هزینه ها را بر اساس طبقه بندی مرتب کنید و زمینه های داده اضافی را اضافه کنید. با تشکر از ردیاب GPS و نقشه های داخلی ، هزینه Zoho می تواند برای سفرهای روزمره به راحتی سرباز مسافت پیموده شده را وارد کند. این باعث می شود برنامه برای کارکنانی که به دلیل کار زیاد باید مسافرت کنند ، مناسب باشد. برای وارد کردن خودکار و مدیریت معاملات ، می توانید کارت (های) اعتباری خود را به برنامه وصل کنید. هزینه ها را می توان با هم جمع کرد و از طریق نامه الکترونیکی به مدیر (های) تأیید ارسال کرد. امکان ایجاد نرخ روزانه برای کارمندان وجود دارد و چندین ارز پشتیبانی می شوند. تجزیه و تحلیل پیشرفته به شما امکان می دهد هزینه های بیش از حد را ردیابی کنید و نقض خط مشی را بررسی کنید.

Zoho Expense به شما امکان می دهد اطلاعات ضبط را حتی به صورت آفلاین اضافه کنید. هر زمان که اتصال به شبکه وجود داشته باشد ، تغییرات همزمان می شوند. برنامه افزودنی از برنامه وب Zense Expense است و در نتیجه بهتر در رابطه با آن کار می کند.

بهترین با ادغام خدمات خارجی: هزینه Rydoo

هزینه ریودو

از ردیابی مسافت پیموده شده تا تحلیل در زمان واقعی هزینه ها ، Rydoo یک لیست کامل از ویژگی های لباسشویی را دارد. با این حال ، آنچه واقعاً باعث جدا شدن از جمعیت می شود ، ادغام آن با نرم افزارهای دیگر است که باعث می شود مهاجرت به / از سیستم عامل های مختلف نسیم باشد.

Rydoo Expense به شما امکان می دهد هزینه های خود را از طریق حرکت ارسال کنید. گزارش ها می توانند از طریق نامه الکترونیکی ارسال شوند ، از طریق دوربین ضبط و حتی از طریق سرویس های خارجی مانند Dropbox و Evernote ارسال شوند. برنامه می تواند به طور خودکار هزینه های هنگام اسکن رسید را ایجاد کند ، و شما فقط باید اطلاعات اضافی مانند پروژه و روش پرداخت را اضافه کنید. Rydoo می تواند صورتهای کارت اعتباری را برای هماهنگ کردن هزینه ها با معاملات ، تجزیه و تحلیل کند. شما می توانید تأیید کننده ها ، کنترل کننده ها و CFO ها را برای یک جریان تأیید امن اضافه کنید. برای مدیریت دقیق تر هزینه می توان قوانین رعایت دقیق را برای کارمندان تعیین کرد.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، بزرگترین قدرت Rydoo Expense ادغام آن با سایر برنامه ها است. ویژگی های این برنامه ادغام بدون درز با بسته های ERP مانند SAP ، Oracle ، Microsoft Dynamics & Navision ، JD Edvard و Netsuite است. مهاجرت به Rydoo از دیگر سیستم های مدیریت هزینه / ردیاب هزینه ، از جمله Expensify و Concur نیز بسیار آسان است.

بهترین برای قبض های متعدد / مدیریت فروشنده: QuickBooks

QuickBooks

وقتی صحبت از برنامه های نرم افزاری حسابداری می شود ، QuickBooks نامی است که نیازی به معرفی ندارد. این امکان را به شما می دهد تا فاکتورهای جامع ایجاد کنید ، گردش پول را مدیریت کنید ، سود و زیان را پیگیری کنید و موارد دیگر. بهترین کار این است که شما نباید از متخصصین حسابداری استفاده کنید تا از تمام ویژگی هایی که QuickBooks ارائه کرده است استفاده کنید.

تولید کننده فاکتور QuickBooks ردیابی فاکتورهای ارسالی را حتی اگر به چندین ارز باشد آسان می کند. پس از اتصال حساب بانکی خود با برنامه ، می توانید از نزدیک سود و زیان کسب و کار خود را حفظ کنید. معاملات بانکی قابل بررسی و بررسی به سوابق حسابداری است. QuickBooks به شما امکان می دهد فاکتورها و رسیدهای فروش خود را با آرم سازمان خود تنظیم کنید و شما می توانید با دسترسی حسابدار خود به حساب ، آماده کلیه کسرهای مالیاتی لازم شوید. پشتیبانی از بیش از 80 برنامه – از جمله همه چیز از سیستم های مدیریت موجودی گرفته تا راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری – به شما امکان می دهد تا عملکرد برنامه را حتی بیشتر کنید.

ویژگی برجسته QuickBooks باید ابزار (های) پیشرفته مدیریت قبض آن باشد. این امکان را به شما می دهد تا صورت حساب های مکرر را تنظیم کنید و سابقه قبوض پرداخت شده توسط چک را نگه دارید. همچنین امکان تنظیم فروشندگان ، کنترل هزینه های تحمیل شده و پرداخت همزمان چندین فروشنده / قبض نیز وجود دارد. QuickBooks را می توان با راه حل های پرداخت شخص ثالث مانند PayPal ، Bill.com و Apple Pay ادغام کرد.

بهترین برای مدیریت هزینه سفر: SAP Concur

SAP Concur

این که آیا این برای ملاقات با مشتری آینده دار ، ارائه تظاهرات در محل از محصولات یا هر چیز دیگری است ، تجارت اغلب به کارمندان نیاز دارد) برای خارج شدن از دفتر و سفر (چه در داخل کشور و چه در سطح بین المللی) به طور مکرر. بنابراین بسیار مهم است که به درستی از تمام هزینه های انجام شده در طول این سفرها پیگیری کنید. و SAP Concur برای کار مناسب است.

یک برنامه همراه برای راه حل های Concur ، SAP Concur بهترین برنامه مدیریت هزینه سفر در آنجا است. این امکان را به شما می دهد تا پروازهای تجاری را رزرو کرده و فاکتورهای مسافرتی را در هر زمان و هر مکان تصویب کنید. شما می توانید از برنامه برای مرور سریع / تأیید گزارش ها و درخواست سفر استفاده کنید ، شرکت کنندگان را به جلسات تجاری یا وعده های غذایی اضافه کنید ، همچنین به برنامه سفر خود در جاده دسترسی پیدا کرده و مدیریت کنید. داده ها را می توان مستقیماً از کارتهای اعتباری وارد کرد و پروازها / کابینها / هتلها از هرجای دیگر رزرو کرد. بر اساس یک بودجه سفر تخمین زده شده ، می توانید پیشنهادات هتل سفارشی و هزینه های مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین برای مدیریت بهتر سفر می توانید برنامه سفر خود را با برنامه TripIt ادغام کنید.

بهترین برای تأیید هزینه های سریع: چرتکه

چرتکه

از مسافرت تا محل اسکان ، کارکنان هزینه های مختلفی را متحمل می شوند. بازپرداخت این هزینه ها روندی خسته کننده است که اغلب شامل ارسال فاکتورهای متعدد و انتظار برای تصویب آنها می شود. اینجاست که Abacus وارد تصویر می شود و کل روند را سرعت می بخشد.

Abacus روشی آسان برای بازپرداخت تیم شما ، آشتی دادن کارتهای اعتباری شرکتها و اجرای سیاست هزینه ارائه می دهد. برنامه از منابع داده قابل اعتماد مانند رسیدها ، معاملات کارت ، رفتار گذشته ، زمینه های CRM و موقعیت جغرافیایی ، هزینه ها را تهیه می کند ، و اطمینان می دهد که سوابق کامل و دقیق هستند. آنچه که واقعاً به آباکوس می دهد ، توانایی آن در خودکارسازی سیاست هزینه و سلسله مراتب تصویب است. قوانین خط مشی قبل از ارسال ، برای هزینه ها اعمال می شود ، از هرگونه تخلف جلوگیری می کند. قوانین مسیریابی سفارشی و سپس هزینه را به بهترین تقریب ارسال می کنند. پس از تأمین هزینه ، Abacus بازپرداخت و واریز مستقیم را به حساب بانکی کارمند وارد می کند.

شما می توانید با استفاده از روش نقدی یا تعهدی ، هزینه ها را در نرم افزار حسابداری همگام سازی کنید ، و گزارش های تجزیه و تحلیل سفارشی به شما کمک می کند تا روند را شناسایی کرده و بودجه ها را به صورت مؤثرتر مدیریت کنید.

بهترین برای رقمی کردن رسیدها: Shoeboxed

جعبه کفش

اگر صاحب یک تجارت کوچک هستید ، دیگر نیازی به استفاده از یک راه حل پیچیده ردیابی هزینه نیست. در حقیقت ، فقط دیجیتالی کردن و سازماندهی همه رسیدها می تواند به شما در مدیریت همه چیز کمک کند. و هیچ کاری بهتر از Shoeboxed نیست.

Shoeboxed به شما امکان می دهد رسیدها ، مسافت پیموده شده و حتی کارتهای ویزیت را ردیابی کنید ، بدون آنکه نیاز به هرگونه عملیات دستیابی به داده های دستی داشته باشید. فقط روی تصویری از دریافت کلیک کنید و برنامه تمام اطلاعات از آن را استخراج می کند. رسیدها را می توان در دسته بندی های مالیاتی مشترک طبقه بندی کرد و بلافاصله بایگانی شد. این برنامه از ردیابی مسافت پیموده شده با یک کلیک پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد از طریق ایمیل گزارش های هزینه را در چند ثانیه ایجاد کنید. هزینه ها را می توان به راه حل های دیگری مانند QuickBooks ، Wave Accounting ، Excel ، Outright و Xero صادر کرد.

جالب ترین نکته در مورد Shoeboxed این است که گزارش های تبدیل شده توسط انسان برای صحت حداکثر تأیید می شوند. شما می توانید به سادگی (در “پاکت سحر و جادو”) تمام رسیدها و سایر مدارک خود را به Shoeboxed ارسال کنید و آنها را برای شما دیجیتالی و سازماندهی کنند. به گفته این ، برای بهره مندی از خدمات ، باید در یکی از برنامه های طبقه بالا Shoeboxed – کلاسیک و تجارت – مشترک شوید.


برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید