IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
اداره

7 بهترین CRM سال 2020


یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای جمع آوری داده ها درباره تعامل بین یک شرکت و مشتریان آن استفاده می شود. این داده ها از چندین کانال (به عنوان مثال وب سایت رسمی شرکت ، کانال های رسانه های اجتماعی مرتبط ، گزارش پشتیبانی مشتری و بررسی بازخورد) تهیه می شوند و در یک پایگاه داده مرکزی ذخیره می شوند. سپس شرکت می تواند این داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و از آن برای بهتر کردن محصولات خود ، رفع نگرانی های مشتریان و در نهایت رشد اقتصادی خود استفاده کند.

حتی اگر CRM برای هر شرکتی بسیار مهم است ، به ویژه برای مشاغل كوچك كه در مراحل اولیه رشد آنها قرار دارند بسیار حیاتی است. دلیل این امر این است که موفقیت این بنگاهها بستگی به میزان مشتریانی دارد که می توانند به دست آورند و همچنین برای حفظ آنها بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک ناهارخوری که تازه افتتاح شده است باید بداند مشتریان درباره غذای آن چه فکر می کنند ، چه نوع بررسی هایی راجع به آن بصورت آنلاین ارسال می کنند (از این طریق مشتریان آینده را تحت تأثیر قرار می دهند) و اینکه آیا احتمالاً آنها دوباره بازدید نمی کنند. تمام این اطلاعات می توانند به غذاخوری خدمات خود را ترجیح دهند ، نگرانی ها (در صورت وجود) را برطرف کنند و به حداکثر رضایت مشتری برسند.

بسته به نیاز تأسیسات شما ، سیستمهای CRM کاملاً کمی وجود دارند که می توانید انتخاب کنید. برای کمک به پیدا کردن راه مناسب ، گزینه های ما را برای بهترین CRM برای مشاغل کوچک بخوانید.

بهترین حالت کلی: چابک

لوگوی چابک

Agile CRM با داشتن یک مجموعه ویژگی قوی و قابلیت اتوماسیون گسترده ، قطعاً بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای انواع مشاغل کوچک است.

طرح Starter Agile با قیمت 8.99 دلار در هر ماه برای هر کاربر قیمت دارد و برای تیم های فروش و بازاریابی چیزهای بی شماری را ارائه می دهد. می توانید جزئیات مربوط به 10،000 شرکت یا مخاطب را ذخیره کنید ، و همچنین پشتیبانی از ردیابی نامه های الکترونیکی (با ادغام دو طرفه) ، امتیاز دهی سرب و نقاط عطف معامله های سفارشی وجود دارد.

برای تیم های بازاریابی ، Agile CRM ابزارهای سازنده ای را برای چندین سرویس ، از جمله فرم ها ، قالب های ایمیل و صفحات فرود وب سایت ارائه می دهد. همچنین امکان خودکارسازی کارهای بازاریابی و نظارت بر رسانه های اجتماعی نیز وجود دارد.

خدمات ارائه شده شامل همه چیز ، از پاسخ های کنسرو شده به گزارش ها ، و قابلیت های دیگر از طریق افزونه ها قابل افزایش است.

بهترین آنلاین / مبتنی بر ابر: Zoho

زهو

وقتی صحبت از راه حل های مدیریت مشاغل می شود ، Zoho نامی است که نیازی به معرفی ندارد. نمونه کارها شرکت شامل همه چیز از ابزار حسابداری گرفته تا برنامه های مشترک است. اگر زحمت یک راه حل CRM خود میزبان را نمی خواهید ، Cloud CRM Zoho تنها چیزی است که شما نیاز دارید.

یک CRM آنلاین چند کاناله ، Zoho داده های مشتری را از منابع مختلفی از جمله ایمیل ، چت زنده ، تماس و رسانه های اجتماعی جمع می کند. ویژگی SalesSignals آنالیز و اطلاع رسانی در زمان واقعی را برای هر مشتری فراهم می کند. شما می توانید اهداف اختصاصی را به هر یک از اعضای تیم خود اختصاص دهید و پیشرفت آنها را از یک داشبورد مرکزی کنترل کنید.

Zoho CRM ویژگی هایی برای ساخت و اتوماسیون فرایندهای فروش ارائه می دهد ، و حتی به شما امکان می دهد تا پورتال های متفاوتی را برای مشتریان خود ایجاد کنید. API REST و كتابخانه های آن ، ممكن است راه حل ها و ادغام های سفارشی را توسعه دهند.

سپس Zoho Marketplace وجود دارد ، که شامل صدها برنامه افزودنی است که می تواند به داشبورد CRM اضافه شود تا بیشتر عملکرد آن افزایش یابد.

بهترین برای مقیاس پذیری: HubSpot

حباب

فقط به این دلیل که تجارت شما می تواند در حال حاضر تنها با چند مشتری اداره کند ، به معنای آن نیست که همیشه در این راه باقی می مانند. رشد هدف نهایی هر تجارت است ، بنابراین شما نیاز به یک راه حل CRM دارید که به اندازه کافی مقیاس پذیر باشد تا بتوانید به راحتی هجوم متقابل مشتری را مدیریت کنید. اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، پاسخ HubSpot است.

HubSpot نمای دائمی از قیف فروش شرکت شما را از طریق داشبورد بصری ارائه می دهد. در اینجا ، می توانید قرارهای برنامه ریزی شده ، عملکرد در برابر سهمیه های تعیین شده و موارد دیگر را مدیریت کنید. CRM به طور خودکار تمام تعامل مشتری (ایمیل ، تماس و رسانه های اجتماعی) را ثبت می کند ، و همین کار را می توان به راحتی با Gmail یا Outlook همگام سازی کرد.

به لطف دیدگاه زمانی خود ، HubSpot پیگیری تمام تعاملات با هر سرب را آسان می کند. می توانید مجموعه نامه های الکترونیکی شخصی را به صورت برنامه ارسال کرده و بینش های عملی در مورد آنها کسب کنید. مرکز بازاریابی شامل ابزارهای بی شماری است که به شما امکان می دهد صفحات فرود بهینه را مدیریت کنید ، قالب های نامه الکترونیکی ایجاد کنید و ROI مبتنی بر SEO را اندازه گیری کنید.

همانطور که انتظار دارید HubSpot با خدمات شخص ثالث مانند G-Suite و Office 365 یکپارچه کار می کند.

بهترین گزینه برای سهولت استفاده: Streak

خط

با توجه به بسیاری از ماژول های درهم تنیده که باعث می شود آنها کار کنند ، اکثر سیستم های CRM دقیقا کار ساده ای نیستند. با این وجود استثنائاتی وجود دارد و Streak CRM یکی از آنهاست.

بنابراین چه چیزی باعث می شود Streak ساده ترین ساده ترین استفاده از CRM در آنجا باشد؟ این واقعیت است که این برنامه بر روی یک برنامه کاربردی ساخته شده است که بطور منظم فقط در مورد همه افرادی که ارتباط اینترنتی دارند استفاده می شود: Gmail.

Streak فوراً Gmail را به یک نیروگاه CRM تبدیل می کند. فقط برنامه افزودنی را نصب کنید و خوب است که بروید. ویژگی های Streak دارای همکاری آسان بوده و به شما امکان می دهد همه چیز را از مخاطبین گرفته تا پرونده ها با یک کلیک به اشتراک بگذارید. می توانید معاملات را مدیریت کنید ، صف های پشتیبانی کرده و یادآوری کار را با استفاده از تقویم Google تنظیم کنید. امکاناتی مانند دسترسی به WebIook API ، ادغام نامه ، ردیابی و خطوط لوله مشترک نیز در این مجموعه گنجانده شده است.

از آنجا که مبتنی بر Gmail است ، Streak کاملاً با کل برنامه های وب دیگر Google کار می کند. این می تواند با حساب های شخصی و مدرسه Gmail نیز کار کند. Streak دارای چندین قالب (یا طعم دهنده) متناسب با محیط های مخصوص استفاده مانند فروش و توسعه محصول است.

بهترین برای مدیریت فروش: PipeDrive

Pipedrive

هر سازمانی به همه تیم های خود نیاز ندارد که در زمینه تعامل با مشتری و پیگیری مسیرها فعالیت کنند. برای بسیاری ، فقط بخش فروش است که مسئولیت این امر را بر عهده دارد. در چنین مواردی ، رفتن به سیستم CRM مبتنی بر فروش ، حس کاملی دارد و باعث می شود PipeDrive بهترین انتخاب باشد.

با پذیرش خاص خود ، PipeDrive یک CRM فروش است که برای حداقل ورودی و حداکثر خروجی ساخته شده است. رابط اصلی آن خط لوله است که به شما امکان می دهد کنترل فرایندهای پیچیده فروش را کنترل کنید. در اینجا ، کلیه معاملات طبق مراحل فروش طبقه بندی می شوند. از یک ابزار آمار می توان برای بدست آوردن یک تحلیل شخصی از فروش استفاده کرد ، و این نمای دارای پشتیبانی از کشیدن و کشیدن است.

PipeDrive از ادغام نامه های الکترونیکی ، با پشتیبانی کامل از قالب های سفارشی و ردیابی دقیق برخوردار است. یک لیست از نوع از پیش تعیین شده فعالیت وجود دارد ، و شما می توانید خود را نیز ایجاد کنید. برای فعالیتهای معوق و همچنین اعلان هایی برای کارهای جدید ، یادآوری می کنید.

با تشکر از API قدرتمند باز ، PipeDrive می تواند به راحتی با سایر نرم افزارها و ویژگیهای سفارشی که برای آن ایجاد شده است ، وصل شود افزودنی Zapier ، همگام سازی داده ها بین چندین برنامه وب را به یک امر ساده تبدیل می کند.

همچنین امکان وارد کردن داده های موجود به PipeDrive و صادرات خود به سایر برنامه های نرم افزاری نیز وجود دارد. گزارش های تصویری بینش عمیق تری به شما می دهد ، و حتی می توانید آمارهای کلیدی را که توسط چندین محصول یا خدمات تقسیم شده اند مشاهده کنید.

بهترین ارزش: بصیرت

بصیرت

برای یک تجارت کوچک ، بودجه همیشه نگرانی دارد. بنابراین ، مهم است که به دنبال راه حل CRM باشید که ویژگی های خوبی را بدون هزینه ثروت ارائه می دهد. وارد بصیرت شوید.

با قیمت پایه (29 $ / کاربر / ماه (در صورت سالانه صورتحساب)) ، بدون شک بهترین Insightly بهترین ارزش برای خدمات CRM پولی در خارج است. شما می توانید 100000 رکورد ، فضای ذخیره سازی 10 گیگابایت و امکان وارد کردن 25000 رکورد در هر جلسه را بدست آورید. همچنین مدیریت کار ، دسترسی API و گزارش های سفارشی نامحدود وجود دارد که در ترکیب قرار دارند. اطلاعات بیشتر نمودارهای تفصیلی و امکان اتصال به سرویس تجزیه و تحلیل کسب و کار Power BI مایکروسافت را ارائه می دهد.

برای بازاریابی از طریق پست الکترونیکی ، Insightly به شما امکان می دهد تا روزانه 2.500 ایمیل انبوه ارسال کنید و برنامه ریزی نامه الکترونیکی نیز در آنجا انجام می شود. داشتن ویژگی هایی مانند خطوط لوله و مجموعه فعالیتها ، مخاطبین Google و تقویم همگام سازی و موارد دیگر ، Insightly باعث می شود تا اتوماسیون پروژه به یک نسیم تبدیل شود.

تا آنجا که ادغام شخص ثالث پیش می رود ، API باز Insightly امکان اتصال یکپارچه با خدماتی مانند PieSync ، Data2CRM و Boomerang را فراهم می کند.

بهترین Splurge: SalesForce

فروش نیروی
 

اگر می خواهید بهترین CRM برای مشاغل کوچک و پول محدودیتی نداشته باشد ، به دنبال SalesForce نباشید.

بدون شک محبوب ترین نام در صنعت CRM ، SalesForce هر آنچه را که شغل شما ممکن است به آن نیاز داشته باشد دارد. نسخه رعد و برق حرفه ای آن ویژگی هایی مانند امتیاز دهی منجر به قوانین ، مدیریت کمپین و اتوماسیون بازار B2B را ارائه می دهد. شما همچنین می توانید حساب کاربری و مدیریت تماس و همچنین فرایند فروش قابل تنظیم را دریافت کنید.

با استفاده از برنامه تلفن همراه خود ، Salesforce به شما اجازه می دهد تا تعامل مشتری را حتی در حال حرکت پیگیری کنید. داشبوردها و گزارشهای بسیار قابل تنظیم ، به دست آوردن بینش در زمان واقعی آسان است.

برای همکاری گسترده در شرکت ، Salesforce از پشتیبانی کامل از پرونده ها و توصیه ها برخوردار است. ادغام شخص ثالث نیز وجود دارد که برنامه های Google Apps و Lightning Sync شامل آن هستند.


برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید