8 بهترین برنامه تجاری کوچک برای سال 2020
به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، احتمالاً قبلاً به دستگاههای تلفن همراه خود متکی هستید ، چه برای ارتباط روزانه و چه در هنگام دوری از دفتر ، مواردی را بررسی کنید. انواع برنامه هایی وجود دارد که می توانند قابلیت های تلفن همراه شما را به حداکثر برسانند و به شما امکان می دهند حتی در رایانه خود نباشید کارهای بیشتری انجام دهید. آیا نیاز دارید که یک نمایش از پشت کابین تهیه کنید؟ یک سند قانونی از فرودگاه امضا کنید؟ پردازش پرداخت کارت اعتباری به دور از سیستم POS دسک تاپ شما؟ با استفاده از برنامه های صحیح ، تلفن همراه یا رایانه لوحی شما می تواند به نیروگاهی از بهره وری و سازمان تبدیل شود و به تجارت کوچک کمک می کند تا در اداره یا خارج از خانه راحت تر عمل کند.
ما تکالیف را انجام داده ایم تا بهترین برنامه ها را برای انواع نیازهای تجاری کوچک از حسابداری گرفته تا ادغام تقویم پیدا کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که این گزینه ها ممکن است با همه دستگاه های تلفن همراه سازگار نباشد.
بهترین تقویم: Tempo
Tempo یک برنامه رایگان برای آیفون است و به شما امکان می دهد چندین تقویم را در یک مکان همگام کنید. همچنین می تواند ایمیل شما را اسکن کند تا مکالمات مربوط به رویدادهای آینده شما را پیدا کند و آن را در تقویم تلفیقی خود بگنجاند. اگر سعی کنید یک فعالیت تکراری را برنامه ریزی کنید ، Tempo به شما اطلاع می دهد که درگیری دارید. خلاصه نامه های ایمیل روزانه خود را با یادآوری های iCloud که برای راحتی در آنها گنجانده شده است ، دریافت خواهید کرد.
همچنین می توانید با استفاده از Tempo مستقیماً با تماس های کنفرانس تماس بگیرید ، برنامه و وضعیت پرواز خود را بدست آورید و با حساب های رسانه های اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید. Tempo برای iOS و Android نیز در دسترس است.
بهترین برای مدیریت وظیفه: وظیفه شناس
Taskful یک برنامه رایگان برای آیفون و آی پد است که به عنوان یک لیست کارهای الکترونیکی کار می کند ، راهی ساده برای مدیریت کارهای در حال انجام به شما می دهد. اولویت بندی این برنامه سهولت را آسان می کند: کارهای روزانه خود را بر اساس روزها هفته سازماندهی کنید ، آنها را بر اساس طبقه بندی یا موعد مقرر رنگ آمیزی کنید (صندوق ورودی ، امروز ، آینده ، هر زمان) ، و وظایف مداوم را برای تکرار برای هر زمان دیگری که نیاز دارید تنظیم کنید. . اگر وظیفه ای با تکرارهای متعدد داشته باشید ، برنامه هنگام پیشرفت خود پیشرفت شما را ردیابی می کند ، که در صورت داشتن سهمیه کاری خاص برای برآورده شدن ، این ویژگی به خصوص مفید است. شما حتی می توانید با استفاده از کنترل صدا Siri به دوستان خود اضافه کنید ، مدیریت کنید یا به لیست خود اضافه کنید و حساب خود را با سایر برنامه ها ادغام کنید تا لیست چک روزانه شما تلفیق و جامع شود. “نوار وظیفه روزانه” شما را با نمایش گرافیکی از پیشرفت شما انگیزه می بخشد.
بهترین سازنده ارائه: چسباندن
Paste یک ابزار ارائه همکاری مشترک از FiftyThree است که برای iPhone و iPad رایگان است. این یک جایگزین برای پاورپوینت است که به شما امکان می دهد ارائه های زیبا و ساده ای را ایجاد کنید که فوراً در بین تیم کاری شما قابل تقسیم است. چسباندن به طور خودکار تصاویر ، فیلم ها و پیوندها را برای ایجاد نمایش به صورت اسلایدها و پیشنهادات بسیار آسان قالب بندی کنید. نمای “داستانی” اسلایدها را به روشی واضح و بصری جذاب نشان می دهد ، و آنها را برای تنظیم مجدد برای جریان بهتر در نمایش های شما آسان می کند.
این برنامه همچنین با Slack ادغام می شود تا شما و تیمتان بتوانید فوراً پروژه های یکدیگر را به اشتراک بگذارید و اظهار نظر کنید. برای قابلیت های گسترده تر ، Past را می توان در کنار برنامه دیگر FiftyThree ، Paper استفاده کرد .
بهترین ماشین حساب: Calzy
Calzy یک برنامه ماشین حساب رایگان برای آیفون و آی پد و برنده جایزه طراحی اپل 2018 است. این برنامه با عملکردهای اصلی و پیشرفته علمی برای همه نیازهای محاسبه شما بسیار فراتر از ماشین حساب داخلی گوشی شماست. دکمه های “3D لمسی” تعداد زیادی کلید مختلف را در یک صفحه نمایش کوچک و ساده قرار می دهد و حتی می توانید برای شخصی سازی آن ، صفحه کلید را دوباره تنظیم کنید.
اگر در Calzy اشتباه کردید ، می توانید به راحتی ضربه بزنید و نگه دارید تا محاسبات خود را درست روی صفحه ویرایش کنید. این برنامه همچنین می تواند نتایج گذشته را برای استفاده مجدد در محاسبات جدید ذخیره کند.
عملکردهای اضافی شامل حالت های تاریک / نور ، گرد کردن اعشار ، گرد کردن ارز ، محاسبات نشانک ، پشتیبانی از FaceID / TouchID ، ویجت و پسوند iMessage و همگام سازی iCloud است.
بهترین برنامه رونویسی: Otter
نیازی به نگرانی در مورد یادداشت برداری در جلسات تجاری با برنامه رایگان Otter نیست. Otter یک برنامه رونویسی در زمان واقعی است که برای iOS ، Android و وب در دسترس است. با استفاده از تشخیص خودکار گفتار (ASR) برای پردازش و رونویسی مکالمات در زمان واقعی ، اضافه کردن نقطه گذاری و تمایز بین بلندگوهای فردی در متن (این ویژگی هنوز بهبود یافته است). این یک ابزار عالی برای ایجاد سابقه کتبی از یک جلسه یا مصاحبه است ، شما را بدون گوش دادن به یادداشت و لذت بردن از یادداشت ها آزاد می کند. پس از اینکه مکالمه شما ضبط و رونویسی شد ، می توانید متن را در برنامه ویرایش کنید.
Otter همچنین به شما امکان می دهد مکالمات خود را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و به حساب Google یا Zoom خود پیوند دهید ، که برای همکاری در مشاغل کوچک عالی است. نسخه اصلی این برنامه رایگان است ، اما یک نسخه پرداخت شده با قیمت 8.33 دلار در ماه نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد 6،000 دقیقه از صدا را در ماه رونویسی کنید.
بهترین برنامه فروش نقطه: مربع
Square یک برنامه فروش نقطه فروش رایگان است که به شما امکان می دهد از دستگاه تلفن همراه آیفون ، آی پد یا Android خود استفاده کنید تا کارت اعتباری و بدهی کارت را از مشتریان خود بپذیرید. هنگامی که برنامه را بارگیری می کنید و برای خدمات Square ثبت نام می کنید ، آنها برای شما یک خواننده کوچک و مربع شکل مربع شکل ارسال می کنند که مستقیماً به دستگاه تلفن همراه شما وصل می شود. این خواننده به شما امکان می دهد کارت های مشتریان را مستقیماً بر روی تلفن یا رایانه لوحی خود بکشید و معامله را روی صفحه نمایش انجام دهید. این به طور مؤثر دستگاه شما را به یک سیستم POS ساده و آسان برای استفاده و کاملاً موبایل تبدیل می کند.
پرداخت های مشتری ظرف دو روز کاری به حساب کاربری شما اضافه می شود یا در صورت انتخاب می توانید 1٪ از مبلغ سپرده گذاری را پرداخت کرده و وجه خود را در همان روز دریافت کنید. هزینه پردازش پرداخت با استفاده از یک کارت اعتباری اصلی برای هر تراکنش 2.75٪ است. می توانید مبلغی معادل 25 دلار یا به اندازه 10،000 دلار در هر سپرده واریز کنید.
بهترین برای حسابداری: Xero
برنامه حسابداری Xero شامل یک سرویس اشتراک پولی است که به روشهای روزمره حسابداری در مشاغل کوچک مانند حساب های قابل پرداخت ، حساب های دریافتنی ، حقوق و دستمزد کارمندان و سفارشات خرید کمک می کند. می توانید داده های خود را در فضای ابری ذخیره کرده و از طریق دستگاه های تلفن همراه از جمله iPhone ، iPad یا لپ تاپ خود به آن دسترسی داشته باشید ، به این معنی که حتی اگر اتفاقی برای دستگاه های شما بیفتد ، اطلاعات شما ایمن باقی می ماند. Xero را در دستگاه های تلفن همراه خود داشته باشید به این معنی است که شما می توانید معاملات حسابداری مشاغل را از هر کجا انجام دهید و حسابداری در زمان واقعی به شما امکان می دهد تا سرعت و سهولت جریان پول نقد خود را پیگیری کنید.
با اشتراک آزمایشی Xero ، 30 روز خدمات رایگان دریافت می کنید. پس از پایان دوره آزمایشی ، تا 20 دلار معاملات بانکی 9 دلار در ماه هزینه دارد. برنامه های پیشرفته ای (با قیمت های بالاتر) وجود دارد که از آنجا بالا می روند. شرکت های غیرانتفاعی 25٪ تخفیف دریافت می کنند و همچنین می توانید تخفیفی برای ثبت شرکت های متعدد دریافت کنید.
بهترین اسناد حقوقی: HelloSign
به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، شما همیشه باید مدارک لازم را امضا کنید. برنامه HelloSign این امکان را به شما می دهد که از هرجای دیگر ، اسناد را امضا کنید. این برنامه با هر دو گزینه اشتراک اشتراک رایگان و پولی ارائه می شود. برنامه خود را انتخاب کرده و توانایی اسکن ، ویرایش ، امضا و ارسال اسناد از طریق دستگاه تلفن همراه خود را خواهید داشت. HelloSign همچنین می تواند با Gmail ، Google Docs ، Salesforce و Oracle ادغام شود . برای بارگیری برنامه رایگان ، هر ماه سه سند رایگان دریافت می کنید. سپس می توانید به یکی از سه برنامه پرداخت شده ارتقا دهید: Pro ، Business و Enterprise. اینها از 13 تا 40 دلار در هر ماه متغیر است و شامل ویژگی هایی مانند دنباله حسابرسی ، اعتبار سنجی داده ها ، نام تجاری ، امضای حضوری ، کد دسترسی به امضا کننده و نمای کلی معامله تیم است.
قیمت گذاری طرح سازمانی در وب سایت ارائه نشده است ، اما شامل کلیه ویژگی های برنامه کسب و کار به علاوه یکپارچه سازی نیروی فروش ، محتوای Oracle ، ادغام ابر و سایر ویژگی های پیشرفته است.
برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید