IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
اداره

8 گزینه برتر نرم افزار حسابداری سال 2020


اگر یک تجارت را اداره می کنید ، کاملاً باید درآمد و هزینه های خود را پیگیری کنید. حسابداری در کسب و کار شما برای مالیات مورد نیاز است ، و با تلاش کمی بیشتر در جلو می توانید یک زمان و دردسر را صرفه جویی کنید وقتی که فصل مالیات به دور خود می چرخد. حتی بیشتر ، ردیابی دقیق هزینه ها می تواند به شما در کاهش صورتحساب مالیات کمک کند. اما اکثر نرم افزارهای حسابداری ارزان نیستند و می توانند کار زیادی را برای یادگیری نحوه عملکرد آن انجام دهند. در اینجا بهترین گزینه های برتر نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود انتخاب شده است.

بهترین موارد کلی: Quickbooks

خرید در INTUIT.COM

Intuit’s Quickbooks گوریل 800 پوندی از دنیای حسابداری مشاغل کوچک است. اگرچه کامل و ارزان نیست ، اما یکی از کاملترین بسته های نرم افزاری حسابداری موجود است. نسخه های Windows و Mac برای دسک تاپ وجود دارند ، اما Quickbooks به آرامی کار می کند تا کاربران را به سمت ابر بکشاند (اشتراک به جای هزینه یک بار). نسخه Mac تقریباً ویژگی کامل ویندوز یا نسخه آنلاین را ندارد ، بنابراین هنگام انتخاب نرم افزار برای شغل خود ، این را به خاطر بسپارید.

از آنجا که Quickbooks بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، می توان به راحتی آموزش ها ، راهنماها ، فیلم ها و سایر اطلاعات را در مورد چگونگی عملکرد آن پیدا کرد. اما نکته منفی این است که برای درک نحوه کار به آموزش ها ، راهنماها و فیلم ها نیاز دارید. فروم راهنمایی خود Intuit غالباً با پاسخ های نادرست همراه است ، بنابراین رسیدن به یک مسئله ناامید کننده ممکن است بیشتر از آنچه شما امیدوار هستید طول بکشد. اما ، در پایان روز ، به همین دلیل شناخته شده ترین و محبوب ترین نرم افزار حسابداری است: برای طیف گسترده ای از مشاغل و نیازهای تجاری به خوبی کار می کند. Quickbooks Online نسخه های مختلفی را ارائه می دهد که از 5 دلار برای نسخه خوداشتغالی تا 25 دلار در ماه برای نسخه پلاس شامل 5 دلار است. خدمات حقوق و دستمزد و پرداخت هزینه های اضافی دارند.

بهترین ابر اول: Xero

خرید در XERO.COM

Quickbooks با دسک تاپ شروع شد ، اما Xero همیشه اول ابر بود. کاربران مکینتاش که نتوانند آنچه را که از Quickbooks برای Windows استفاده می کنند پیدا کنند ، برخی از سازندگان اولیه Xero بودند که شامل پشتیبانی 24/7 چت زنده بدون هزینه اضافی است. Xero همچنین با ادغام بیش از 600 ادغام بسیار زیاد است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا صورتحساب ، موجودی ، حقوق و دستمزد و موارد دیگر را مدیریت کنند.

یکی از ویژگی های برجسته ، قابلیت ردیابی زمان و هزینه های صرف شده برای پروژه های خاص است ، بنابراین اجازه نمی دهید دلار به هیچ وجه از طریق ترک ها سست شود. Xero برای مجموعه ای از مشاغل طراحی شده است و نسخه استارت را با قیمت 9 دلار در هر ماه ارائه می دهد. نسخه های برتر حق بیمه بالاتر شامل حقوق و دستمزد و پشتیبانی چند ارزی هستند ، با برنامه حق بیمه 100 (شامل حقوق و دستمزد حداکثر 100 پرسنل) 180 دلار در هر ماه.

بهترین کارایی: کتابهای Zoho

خرید در ZOHO.COM

مشاغل کوچکتر که تعداد زیادی کارمند ، موجودی و سایر نیازهای پیچیده ندارند ، لازم نیست با پیچیدگی هایی که شرکت های بزرگتر باید با آنها کنار بیایند ، مقابله کنند. Zoho برای مشاغل با اندازه های کوچکتر که تازه کار می کنند بهترین گزینه است. Zoho چندین برنامه ارائه می دهد ، و Books نرم افزار حسابداری آن است. این شامل داشبورد و نمودارها به راحتی قابل فهم است و به قابلیت استفاده ساده افتخار می کند. شما برای داشتن احساس زوهو نیازی به مدرک حسابداری ندارید.

یکی از ویژگیهای ویژه برای مشاغل خدماتی ، یادآوری پرداخت خودکار در مواقعی که مشتریان شما به سرعت توافق نمی کنند ، توافق می شوند. این کتابچه های راهنمای ژورنال ، صورت های مالی ، مدیریت پروژه ، بانکداری خودکار ، موجودی و ابزارهای همکاری را ارائه می دهد. قیمت گذاری از 9 دلار در هر ماه برای طرح اولیه تا 29 دلار در هر ماه برای نسخه حرفه ای متغیر است ، با تخفیف در هنگام پرداخت یک سال تمام در مقابل.

بهترین رایگان: موج

خرید در WAVEAPPS.COM

این ارزان تر از رایگان نمی شود! Wave یک ویژگی مهم در فضای نرم افزار حسابداری است زیرا اکثر ویژگی های آن را بدون هیچ هزینه ای برای کاربران ارائه می دهد. همچنین این امکان را فراهم می کند که به جای مراجعه به یک برنامه برای شخصی و دیگری برای تجارت ، بتوانید امور مالی شخصی و تجاری را در یک مکان ردیابی کنید. با این حال ، بعضی اوقات آنچه را برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید.

ویژگی های حسابداری به اندازه برخی دیگر از این لیست عمیق نیست ، اما اگر فقط نیازهای اساسی دارید ، باید خوب کار کند. این حتی شامل صورتحساب رایگان است. برای کسب درآمد ، موج از خدمات پردازش و پرداخت حقوق و دستمزد ، که با مجموعه ابزارهای حسابداری یکپارچه شده اند ، می پردازد. نرم افزار حسابداری رایگان است. کارتهای اعتباری و قیمت گذاری حقوق و دستمزد با اکثر رقبا در صنعت مطابقت دارد.

بهترین کار برای فریلنسرها: FreshBooks

خرید در FRESHBOOKS.COM

آزادکاران و سایر صاحبان مشاغل انفرادی ممکن است نیازی به یک سیستم حسابداری پیچیده و پیچیده نداشته باشند. FreshNooks آنچه را ممکن است شما به عنوان دفتر حسابداری بخوانید ، بدون پشتیبانی حسابداری مضاعف ارائه می دهد. با این حال ، استفاده از آن برای ردیابی زمان ، صورتحساب ، پرداخت و گزارش آسان است. و یکی از ساده ترین برنامه های حسابداری برای استفاده است.

اگرچه برای کارگران خود اشتغالی عالی است ، اما برای بسیاری از مشاغل کوچک به اندازه کافی قدرتمند نیست. برنامه ها از 15 دلار در ماه برای نسخه Lite تا 50 دلار در ماه برای نسخه Premium در نظر گرفته شده است. Lite تنها از پنج مشتری پشتیبانی می کند ، بنابراین برای بسیاری از کاربران قابل استفاده نیست. محبوب ترین طرح ، به علاوه ، 25 دلار در ماه اجرا می شود و از 50 مشتری پشتیبانی می کند.

بهترین برای فروشندگان آنلاین: حسابداری GoDaddy

خرید در GODADDY.COM

یکی دیگر از گزینه های حسابداری که برای فریلنسرها خوب است ، GoDaddy Bookkeaching معامله ای است که فقط با 3.99 دلار در ماه برای سال اول شروع می شود. GoDaddy قبلاً با نام Outright شناخته می شد و در سال 2012 شرکت نرم افزار حسابداری را بدست آورد و به آن GoDaddy Bookkeeping تغییر نام داد. ویژگی های آن در قسمت اصلی قرار دارد و مانند FreshBooks ، شامل حساب ورودی مضاعف نمی شود. اما این کار باعث می شود ردیابی زمان و مالیات برآورد شده سه ماهه بسیار ساده تر از انجام دستی انجام شود.

بهترین ویژگی ها ادغام با سیستم عامل های فروش آنلاین مانند Amazon ، eBay و Etsy است. اگر این جایی باشد که بیشتر کار خود را انجام می دهید ، حسابداری GoDaddy می تواند یک انتخاب خوب و ارزان باشد. قیمت ها از 4.99 دلار تا 14.99 دلار در هر ماه است و 20 درصد تخفیف در سال اول شما دارد.

بهترین روزمره: 17 اسب بخار

خرید در سایت 17HATS.COM

صاحبان مشاغل کوچک در هر روز بیش از یک کار انجام می دهند. آنها کلاه های زیادی می پوشند. از این رو: 17 هات. این نرم افزار حسابداری بسیار بیشتر از نرم افزار حسابداری است. این مجموعه کاملاً دارای بهره وری برای مشاغل کوچک است که شامل ویژگی های حسابداری است.

از داشبورد می توانید به سوابق حسابداری خود دسترسی پیدا کنید یا با مخاطبین ، پروژه ها ، رهبری ها ، پرسشنامه ها ، نقل قول ها ، قراردادها ، فاکتورها ، پرداخت ها ، تقویم ها ، مدیریت لیست ها ، ردیابی زمان ، گردش کار ، قالب ها و حتی ایمیل های مشتری را از صندوق ورودی خود مدیریت کنید. مسئولیت رسیدگی و احتمالاً استفاده بیش از حد برای بسیاری از مشاغل بسیار زیاد است. اما اگر همه چیز را زیر یک سقف می خواهید ، 17 هات برای 37 دلار در ماه وجود دارد. تخفیف های موجود برای تعهدات سالانه و دو ساله.


برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید