IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
اداره

7 بهترین ابزار نرم افزار مدیریت پروژه سال 2020


پس از حفظ شرکتهای بزرگ با بودجه های کلان و کارمندان متخصص ، اکنون ابزارهایی برای اجرای پروژه ها از همه اشکال و اندازه ها در دسترس است. این که آیا شما یک فرد تجاری یا تجاری کوچک هستید و به دنبال ردیابی چند پروژه هستید ، یک شرکت چند میلیارد دلاری با یک نمونه کار پروژه برای تطبیق یا هر چیز دیگری بین این دو ، اکنون می توانید ابزارهای مدیریت پروژه ابری را پیدا کنید که با شما طراحی شده باشد. در فکر.

بسیاری از آنها برای شروع کار برنامه های رایگان و دارای ویژگی های محدود دارند و تقریباً همه آنها در حدود یک مدل اشتراک ماهانه هستند. پس از آن ، تقریباً به همان اندازه گزینه های قیمت گذاری وجود دارد که ویژگی های مختلفی دارند ، اما بیشتر سازمان ها قادر خواهند بود ابزاری را پیدا کنند که متناسب با بودجه آنها باشد.

ما بهترین ابزارهای مدیریت پروژه امروز را در بازار مشاهده کرده ایم ، بدون توجه به اندازه تیم ، پروژه یا مانده بانکی شما.

بهترین کار برای شروع: Trello

خرید در TRELLO.COM

با توجه به اطراف Kanban و سیستم مدیریت مبتنی بر کارت، رابط کاربری ساده و سخاوتمندانه از ردیف رایگان Trello آن باعث می شود محل ایده آل برای افراد و تیم های کوچک با مدیریت پروژه اساسی آغاز شده است.

به جای ابزارهای سنتی که برای مدیریت منابع و ردیابی پیشرفت به سمت یک تاریخ پایان خاص طراحی شده اند ، برنامه های مبتنی بر kanban مانند Trello دارای فرم آزاد و انعطاف پذیر هستند.

شما می توانید هم پروژه های فردی و هم جریان های کاری مداوم را به همان اندازه خوب مدیریت کنید و استعاره های صفحه و کارت به راحتی قابل فهم هستند. قدرت زیادی در زیر کاپوت وجود دارد که کارتهای قادر به شامل تصاویر و فایلهای پیوست شده ، لینکهای پیوندی ، کشویی های سفارشی ، موعد مقرر و موارد دیگر هستند.

هنگامی که با یک کارت خاص یا یک صفحه کامل به پایان رسید ، می توان آنرا بایگانی کرد تا آن را از دید روزانه پنهان کند در حالی که در صورت نیاز در آینده در دسترس است.

ردیف اولیه رایگان شامل کاربران ، تابلوها و کارتهای نامحدود است ، اما دارای محدودیت در اندازه پرونده و فقط یک “Power-Up” (یعنی ادغام با سایر خدمات) در هر صفحه است. برنامه های پرداخت شده با 9.99 دلار در ماه شروع می شود و محدودیت های کمتری دارند.

گزارش بسیار محدودی در Trello وجود دارد ، و گرچه برنامه های افزودنی شخص ثالث گزینه های بیشتری را اضافه می کنند ، اگر گزارش های تفصیلی یک نیاز اصلی هستند ، هنوز هم باید به جای دیگری نگاه کنید. با این حال ، برای هر کس دیگری ، Trello مکان خوبی برای شروع با مدیریت پروژه است. این موجود در وب ، موبایل و دسک تاپ است.

بهترین راه حل سریع: Wrike

خرید در WRIKE.COM

اگر رویکرد Trello کمی محدود به نظر می رسد ، اما شما ساعت هایی برای اختصاص دادن به یادگیری و راه اندازی یک ابزار پیچیده مدیریت پروژه ندارید ، وقت آن است که Wrike را بررسی کنید.

ویژگی های استاندارد مدیریت پروژه مانند نمودارهای گانت ، داشبورد مفید و مجموعه گزارش جامع ، ساخته شده است و برخاستن و اجرای یک پروژه کوچک و متوسط ​​می تواند به سرعت و بدون یادگیری همه موارد داخل و خارج از یک پروژه جدید و پیچیده انجام شود. سیستم.

ابزار ردیابی زمان در داخل ساخته شده است ، در دسترس هر دو فرد است که بر روی یک کار خاص کار می کنند و هر کسی که پروژه را به عنوان یک کل مدیریت می کند. مانند سایر ابزارهای مدیریت پروژه ، جایگزینی برای سیستم ردیابی زمان اختصاصی نیست بلکه به راحتی اساسی ترین نیازها را برطرف می کند.

رابط کاربری است و اگرچه می تواند با کمی تجدید بصری انجام دهد ، برای کار مناسب است. طرح رایگان با تعداد پروژه هایی که می توانید ایجاد کنید – نامحدود است – اما تعداد کاربران و ویژگی های موجود محدودیت دارد.

برنامه های پرداخت شده کمی گران تر از برخی از رقابت ها هستند که از هر کاربر حدود ماهانه 9/80 دلار شروع می کنند ، اما همه گزینه های نرم افزار را باز کنید. Wrike به همراه نسخه های برنامه iOS و Android در وب موجود است.

بهترین برای همکاری: Basecamp

خرید در BASECAMP.COM

باسکامپ ، یک جانباز دنیای مدیریت پروژه ، بیش از یک دهه است که در این مدت یک پایگاه مشتری بزرگ وفادار بنا کرده است.

این نرم افزار بیشتر از توانایی خود در جایگزینی چندین سرویس پرداخت شده دیگر ماهانه ، از Slack گرفته تا Dropbox استفاده می کند. در حالی که همیشه جایگزینی کامل نیست ، این نرم افزار بسیاری از ویژگی های این ابزارها را به خود اختصاص داده و همه آنها را به یک سیستم تبدیل می کند. برنامه ریزی و تقویم ها ، چت در زمان واقعی ، پیام رسانی خصوصی ، ذخیره سازی پرونده و موارد دیگر گنجانده شده است.

یک رابط بدون لیست و ابزارهای جستجوی قدرتمند ، پیدا کردن کار ، تصویر یا پیغامی را که پس از آن قرار دارد ، ساده تر می کند و یک مجموعه گزارشگری قوی به شما امکان می دهد تا به اندازه موردعلاقه و گسترده بروید.

کار با مشتریان به خوبی انجام می شود ، با ادغام نامه های الکترونیکی و امکان اشتراک گذاری کارهای و پیام های فردی با افراد خارج از سازمان. اعلان ها را می توان با نیازهای شما تنظیم کرد ، از جمله خاموش کردن آنها در خارج از ساعات اداری.

قیمت گذاری ثابت 99 ماهه شرکت Basecamp آن را به گزینه های جذاب برای سازمان های بزرگتر تبدیل می کند ، اما تیم های کوچک ممکن است در جای دیگری ارزش بهتری پیدا کنند. هیچ برنامه رایگان وجود ندارد ، اما مدت زمان 30 روز محاکمه سخاوتمندانه تر از بیشتر است. نسخه های وب ، دسک تاپ و تلفن همراه در دسترس هستند.

بهترین ارزش: پروژه های Zoho

خرید در ZOHO.COM

بخشی از مجموعه گسترده ای از ابزارهای بهره وری از همان شرکت ، Zoho Projects تقریبا تمام ویژگی های استانداردی را که از یک برنامه مدیریت پروژه انتظار دارید با قیمتی مناسب در دسترس است.

کارها به دو روش Kanban یا سبکهای سنتی قابل مشاهده هستند ، که وابستگیهای لازم بین هر کار وجود دارد. ابزارهایی مانند مدیریت مسئله و گردش کار ، نمودارهای گانت و گزارشهای سفارشی بدان معنی است که این ابزار حتی الزامات پروژه نسبتاً پیچیده ای را نیز برطرف می کند. همچنین ادغام شدیدی با سایر سرویس ها ، مجموعه برنامه های Zoho و سایر بازیکنان اصلی مانند Google و Microsoft وجود دارد.

ردیابی زمان اصلی در داخل ساخته شده است ، و اگرچه جایگزین ابزار ردیابی اختصاصی نمی شود ، اما ویژگی های کافی برای مفید بودن آن وجود دارد. تماس با سایر اعضای تیم پروژه می تواند از طریق برنامه چت داخلی انجام شود ، که موجب پرش به ابزارهای خارجی مانند ایمیل یا Slack می شود.

اگرچه شما می توانید به همان اندازه دوست دارید که تعداد کاربران زیادی داشته باشید ، در غیر این صورت ردیف رایگان محدود است ، فقط با 10 مگابایت فضای ذخیره سازی و یک پروژه واحد. برای پروژه های کوچک و یا احساس احساس نرم افزار کافی است ، اما همه برنامه های پرداخت شده در یک آزمایش 10 روزه در دسترس هستند.

بر خلاف بسیاری از رقبای خود ، Zoho Projects به جای داشتن قیمت گذاری برای هر کاربر ، هزینه تخت را بر اساس ویژگی ها شارژ می کند. این می تواند موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های پروژه های بزرگتر یا برای شرکت های با سرعت در حال رشد باشد ، با برنامه های پرداخت شده از 20 دلار در ماه نسخه های وب و موبایل هر دو پروژه Zoho در دسترس هستند.

بهترین ویژگی ها: LiquidPlanner

خرید در LIQUIDPLANNER.COM

LiquidPlanner یکی از آن بخش از نرم افزارهایی است که سعی می کند برای بسیاری از افراد چیزهای زیادی باشد و برخلاف بیشتر دیگران با چنین جاه طلبی های عظیم ، عموماً موفق می شود.

LiquidPlanner علاوه بر اینکه روشی قدرتمند برای اجرای پروژه های سنتی است ، با تمام ویژگی هایی که انتظار دارید ، به صورت مساوی و همچنین یک ردیاب مسئله به سبک راهنمای ابزار و ابزار مدیریت کلی منابع را انجام می دهد.

گزارشات قوی به همراه ادغام با ارائه دهندگان اصلی ذخیره سازی ابر ایجاد شده است. همچنین پشتیبانی Zapier نیز وجود دارد ، بنابراین می توانید در صورت لزوم اتصالات خودکار خود را با سایر ابزارهای تجاری ایجاد کنید.

تک تک کارها را می توان به هر کاربر یا گروه اختصاص داد و تأثیر آن کار اضافی روی افراد انجام دهنده آن هنگام تخمین تحویل تحویل پروژه به طور خودکار در نظر گرفته می شود.

البته با ویژگی های اضافی پیچیدگی اضافی به وجود می آید و در حالی که LiquidPlanner توضیح خوبی در مورد برخی از جنبه های پیچیده و سپس خارج شدن از آن انجام می دهد ، باز هم نیاز به سرمایه گذاری زمان بیشتری برای تنظیم ، یادگیری و تسلط بیشتر از بسیاری از موارد دارد رقبای آن به همین دلیل – لازم به ذکر هزینه نیست – بهتر است گروهها و سازمانهای بزرگتری نسبت به گروههای کوچک و فوق العاده مناسب داشته باشند.

LiquidPlanner یک رده رایگان ارائه نمی دهد ، اگرچه می توانید برنامه های مختلفی را به مدت دو هفته محاکمه کنید. برنامه ها با 45 دلار در ماه / هر کاربر ، با حداقل 5 کاربر شروع می شوند و از آنجا بالا می روند.

بهترین پروژه های بزرگ: Microsoft Project

خرید در OFFICE.COM

مایکروسافت پروژه بیش از 30 سال است که به یک شکل و شکل دیگر در جریان است ، و هنوز هم ابزار ارجح بسیاری از مدیران پروژه با تجربه است. با توجه به قیمت گذاری بالاتر و منحنی یادگیری شیب دار ، بسیار مورد توجه مسئولان پروژه های بسیار بزرگ و پیچیده قرار گرفته است که دارای تخصص ، زمان و بودجه برای به دست آوردن بیشترین استفاده از این ابزار جامع هستند.

پروژه مانند سایر برنامه های مایکروسافت آفیس به نظر می رسد و احساس می شود ، اما با کمی آموزش و یا نکات ذکر شده ، می توانید برای افراد تازه وارد فضای مدیریت پروژه دلهره آور باشند. با این وجود ، متخصصان آموزش دیده ، از جزئیات بسیار گرانقیمت موجود برای هر کار و منابع قدردانی می کنند ، خواه آن منبع یک شخص ، نقش ، ماده فیزیکی یا چیز دیگری باشد.

گزارش دهی به همان اندازه قدرتمند است ، با گزارش های از پیش ساخته شده و قابل تنظیم که می توانید برای آن خلاصه های اجتناب ناپذیر مدیریت ، به مایکروسافت پاور پوینت صادر کنید. ادغام با ابزارهای غیر مایکروسافت محدود است.

MS Project را می توان در یک اشتراک Office 365 موجود ، در دو قیمت مختلف قیمت ، یا به عنوان یک قطعه نرم افزاری خریداری کرد که روی یک رایانه واحد نصب شود ، خریداری شود. ویژگی ها بین نسخه ها متفاوت است ، اما قیمت اشتراک در هر کاربر 30 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای سادگی قدرتمند: پروژه های کار گروهی

خرید در TEAMWORK.COM

اگر تا به حال از پیچیدگی کامل استفاده از یک سیستم مدیریت پروژه کاملاً گسترده دلگیر شده اید ، خوب است که بخواهید به پروژه های کار تیمی نگاهی بیندازید. با وجود مجموعه کامل ویژگی ها ، رابط کاربری برنامه ساده و آسان برای استفاده است ، انجام کار خوبی برای جستجوی اطلاعات مفید بدون پرتاب لیست های بی پایان و نمودارهای پیچیده در کاربران آن. 

وظایف به عنوان تابلوهای kanban یا لیست های سنتی قابل مشاهده هستند ، و گزینه های منوی معقول به جلوگیری از نیاز به حفر از طریق چندین صفحه برای یافتن جزئیات مورد نیاز خودداری می کنند.

مانند بسیاری از ابزارهای مشابه دیگر ، Teamwork Projects به شما امکان می دهد اقدامات مختلفی را انجام دهید ، هم در داخل برنامه و هم با استفاده از ابزارها و خدمات خارجی. این نوع ادغام ها می توانند صرفه جویی در زمان واقعی باشند ، اگرچه باید برای تنظیم اولیه تلاش خود را انجام دهید.

این شرکت گزینه های مختلف قیمت گذاری را ارائه می دهد ، از محدوده رایگان محدود که فقط دو پروژه را اجازه می دهد و فضای ذخیره سازی محدودی دارد ، از طریق نسخه نهایی شرکت های بزرگ. بیشتر تیم های کوچکتر با برنامه 45 دلار در ماه دریافت می کنند ، زیرا شامل کاربران نامحدود و 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی می شود و کاربران اضافی هرکدام 9 دلار در هر ماه هزینه دارند. برنامه های موبایل برای iOS و Android به همراه نمای وب استاندارد در دسترس هستند.


برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید