IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
خودرو

Argo AI برای استفاده از اتومبیل های خودران به عنوان راهی برای تأمین اعتبار خود ، هر مایل را شارژ می کند

 آرگو می خواهد به مصرف کنندگان اجازه دهد تصمیم بگیرد که چگونه از وسایل نقلیه آن استفاده کنند و اجازه دهند هزینه های مسافت طی شده خود را بدون توجه به کاربرد خاص بپردازند. با انجام این کار ، این شانس بهتری برای زنده ماندن در مسیر سودآوری خواهد داشت.

اتومبیل های خودران در حال حاضر موضوع داغی هستند ، و بسیاری از شرکت ها در حال مسابقه هستند که اولین نفری هستند که خیابان ها را با ناوگان هایی روی ناوگان به اصطلاح “روباتاکسی” جمع می کنند.

با این حال ، یکی از بزرگترین مشکلاتی که این شرکتها با آن روبرو هستند این واقعیت است که فناوری اتومبیلرانی خودران هزینه های تحقیق و توسعه بسیار زیادی دارد و در عین حال راه های بسیار کمی به سمت سودآوری نیز دارد. شما فقط نیاز به یک نگاه در Waymo-DeepMind همکاری برای دیدن که بهبود دقت و صحت خود رانندگی AIS نیاز گوگل فلسفه moonshot – نادیده گرفتن انگیزه سود در ازای دنبال رمان، رویکردهای خلاقانه برای حل موانع عمده در راه تجاری قابل دوام راه حل ها

اگر به برجسته ترین بنگاه های موجود در این فضا نگاه کنیم ، Uber سعی کرد با مخلوط کردن و یا حتی کلونینگ فناوری از رقیب Waymo ، این هزینه ها را کاهش دهد ، که در طولانی مدت معلوم شده است که حتی گران تر هم می شود. تسلا هنوز در تلاش برای پیاده سازی خود رانندگی کامل خلبان اتوماتیک درستی در حالی که دائم از هزینه های ساخت انواع اتومبیل های برقی ، و چینی غول دیدی Chuxing شرط بندی بر روی مقیاس و سواری رایگان در طول برنامه آزمایشی آن برای رسیدن به سودآوری است.

در مورد Argo AI ، استراتژی عجیب تر است. این شرکت از سرمایه گذاری 3.6 میلیارد دلاری فورد و فولکس واگن بهره می برد ، اما با وجود انتظار می رود که این بازار تا سال 2030 به یک کلاهک 2 تریلیون دلاری برسد ، قصد ساخت ناوگان روباتاکسی را ندارد . در عوض ، می خواهد اتومبیل های خودران خود را برای اهداف عمومی اجاره دهد و از طریق مایل آن را بپردازد.

برایان Salesky ، مدیرعامل آرگو در مصاحبه ای اظهار داشت که از اصطلاح “robotaxi” متنفر است ، زیرا این یک دیدگاه باریک در مورد بسیاری از برنامه های ممکن برای وسایل نقلیه خودمختار ، مانند تحویل کالا ، حمل گروه هایی از افراد در وانت و حتی معدن است.

یک مدیر اجرایی فورد در ماه آگوست توضیح داد که اتومبیل های خودران به حدی مورد استفاده قرار می گیرند که ممکن است تنها در حدود چهار سال دوام داشته باشند . با توجه به این تخمین ، می توان فهمید که چرا آرگو این روش جدید را برای کسب درآمد از فناوری خود رانندگی خود انتخاب می کند. Salesky می گوید هیچ کس در این صنعت درک روشنی در مورد سودآوری برنامه ها نسبت به سایرین ندارد.

آرگو با اجازه دادن به مصرف کنندگان از اتومبیل های خود استفاده می کند ، در تلاش است تا ایده بهتری در مورد مناطقی برای تغییر جهت تمرکز خود در آینده بگذارد. با قضاوت بر اساس تخمین های داده شده توسط مدیران فورد و فولکس واگن ، تعداد مستقر وسایل نقلیه مجهز به آرگو در بازه زمانی 2021-2023 وجود خواهد داشت ، از جمله برخی از ناوگان های کوچک تگرگ.

در همین حال ، سرمایه گذاران شرط بندی بزرگی روی ویمو دارند که از هر 100 دلار تا 105 میلیارد دلار در هر جایی ارزش گذاری می شود . این شرکت از رویکرد ناوگان هوشمند استفاده می کند و طبق گزارش ها نزدیکترین پیشنهاد برای سواری های بدون راننده بدون راننده ایمنی است.


برای معرفی کسب و کار خود به صورت تولید محتوا متنی و تصویری و ویدویی کلیک کنید