IT NAT

استفاده از فناوری برای طبیعت و محیط زیست سالم

IT NAT
امنیتخشکیدریاسلامتیفضا

E-Fan X

E-Fan X یک نقطه عطف مهم در سفر بدون کربناسیون ایرباس است. ما کاملاً به آرمانهای خود درمقابل کربن سازی متعهد هستیم و در دهه آینده به کشف فن آوری های مخرب مورد نیاز برای دستیابی به آنها ادامه می دهیم.

ایرباس E-Fan X

E-Fan X - شهر نیویورک

E-Fan X - لندن

E-Fan X - تولوز

1 5

یک نمایشگر پیچیده ترکیبی-برقی

در سال 2017 ، ما مظاهر E-Fan X را با جاه طلبی برای آزمایش فن آوری هایی که به کربن زدایی آسمان ما کمک می کند ، راه اندازی کردیم. در هواپیمای آزمایشی قرار بود یکی از چهار موتور جت جایگزین موتور الکتریکی 2 مگاواتی شود. 

امروز ، ما بسیار افتخار می کنیم که می دانیم این اولین تظاهرات کننده در نوع خود یک تغییر دهنده واقعی برای صنعت هواپیمایی بوده است و یک گام اساسی تغییر در جاه طلبی ما برای کمک به هواپیمایی بدون کربن است.

یادگیری های کلیدی در پرواز آینده

در کمتر از سه سال ، E-Fan X با موفقیت به سه هدف اصلی خود رسید:  

  • راه اندازی و آزمایش امکانات – و محدودیت ها – یک سیستم پیشرانه هیبریدی-الکتریکی سریال در یک هواپیمای نمایشی ، اولین نمونه از نوع خود در جهان ،
  • به دست آوردن بینش های بسیار ارزشمند برای تهیه یک نقشه راه متمرکزتر در مورد چگونگی پیشرفت در تعهدات بلند پروازانه ما در مورد کربن زدایی ،
  • ایجاد بنیادی برای پذیرش نظارتی در سطح صنعت و پذیرش نظارتی هواپیماهای تجاری پیشرانه جایگزین.

ایرباس و رولزرویس تصمیم مشترکی را برای خاتمه دادن به تظاهرات کنندگان E-Fan X در آوریل 2020 گرفتند. ما همچنان به جستجوی مسیرهای جدید برای کاهش مخلوط CO 2 می پردازیم و از دانش به دست آمده از طریق E-Fan X برای این کار استفاده می کنیم.

مشخصات فنی

نمودار هواپیمای الکتریکی هیبریدی E-Fan X ایرباس که سیستم ها و عملکردهای اصلی را برجسته می کند.